STORYOUS SI TROUFNE I NA NEJVĚTŠÍ EVROPSKÉ RESTAURACE, PŘEDSTAVIL NOVÉ TERMINÁLY

Český gastrotech start-up Storyous definitivně dorostl do nového segmentu. Díky úpravám gastronomického systému i nově vyladěnému hardware se nyní zaměří i na ty největší světové restaurace a hospody. Nabídnout jim může nejen rychlou a ergonomickou kasu, ale i nové pokročilé skladové hospodářství testované s experty na gastronomii ze Spojených států, vzdálenou správu podniku nebo automatizaci některých procesů. Jedná se o další z kroků, který by měl vést k implementaci chytře řízené gastronomie nejen u nás, ale také v Evropě. V České republice podle odhadů Storyous chytré gastro otevírá trh o velikosti zhruba 350 milionů korun.  

Nově představené terminály jsou určeny především pro podniky od 60 míst. Slouží nejen jako pokladna, ale také jako hlavní centrum pro řízení procesů uvnitř podniku. Komunikují s běžnými pokladnami Storyous, tiskárnami u servisu i v kuchyni, ale také mobilními číšníky. 14palcový terminál získal nový, bytelný designový stojan opět vytvořený designérem Jakubem Stedinou, který je autorem dnes již ikonických dřevěných stojánků pokladen Storyous. Posloužit by měl také na trzích mimo Českou republiku, tedy například v Německu, Turecku, Maďarsku anebo Polsku.

Nový velký terminál reflektuje rychlý posun ve vývoji systému Storyous. Ten již v minulosti ohlásil, že se více zaměří na kompletní řízení podnikových procesů a chce se stát nejrozšířenějším evropským systémem pro chytrou gastronomii.

„Ze Storyous se stal komplexní gastronomický systém. Podkladní funkce je dnes již jen jedna z mnoha. V uplynulých měsících jsme hodně zapracovali například na skladovém hospodářství a přinesli možnosti srovnatelné s nejdražšími systémy na našem trhu,” uvádí Igor Třeslín, CEO Storyous. “Dále rozšiřujeme zapojování třetích stran, jako je DámeJídlo.cz, Makro nebo YourPass, které nám pomohou s automatizací některých procesů a zajištění důležitých úspor při řízení podniku.“

Storyous by se díky této strategii chtěl stát evropskou jedničkou mezi chytrými gastronomickými systémy. Český trh jen v následujícím roce podle odhadů vyprodukuje příležitosti v hodnotě 350 milionů korun, evropský trh se pak pohybuje řádově ve vyšších stovkách tisíc euro.