Jiří Rozkošný bude novým PR specialistou značky Audi

Tým divize Audi společnosti Porsche Česká republika bude od ledna 2017 posílen. Na pozici PR specialista značky Audi nastoupí Jiří Rozkošný s bohatými zkušenostmi z oblastí PR, marketingu, obchodu a komunikace v IT, automobilovém průmyslu a motoristickém sportu. Jiří Rozkošný se bude podílet na realizaci rozsáhlé produktové a komunikační ofenzivy značky Audi, která bude pokračovat i v nadcházejícím roce.  

„Mám velkou radost, že v lednu přivítáme v našem týmu významnou posilu,“ říká Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika. „Již koncem letošního října překonala značka Audi na českém trhu prodejní výsledek za celý loňský rok a ambiciózní cíle máme i pro rok 2017. Jsem proto přesvědčen, že Jiří Rozkošný bude mít u značky Audi hodně příležitostí, aby uplatnil své bohaté pracovní zkušenosti ze světa exkluzivních automobilových značek, motoristického sportu a médií.“

Dvaačtyřicetiletý Jiří Rozkošný přichází ke značce Audi na pozici PR specialisty, kterou převezme k 1. 1. 2017. Absolvent bakalářského oboru Podniková ekonomika a management obchodu na „ŠKODA AUTO Vysoké škole“ se zájmem o automobilový průmysl, sport, motocykly, fotografování, počítače, techniku a cestování pracoval v letech 1993 až 2006 na několika různých pozicích ve společnosti AutoCont CZ.

Od července 2006 působil Rozkošný jako marketingový a PR manager ve společnosti Scuderia Praha, která na českém trhu zastupuje značky Maserati a Ferrari. Zároveň byl také jako manager závodního týmu společnosti Scuderia Praha zodpovědný za organizaci a logistiku týmu, komunikaci s organizátory příslušných závodních seriálů, jezdci i dodavateli a dohlížel na dodržování sportovních předpisů. Nový PR specialista divize Audi pracoval v různých časových obdobích od roku 1999 do roku 2013 také jako externí redaktor portálu Formule1.cz, agentury BPA sport marketing, šéfredaktor české mutace měsíčníku F1 Racing a externí komentátor sportovních přenosů na televizní stanici Sport 5.