Business platforma Rondo.cz spouští reklamní kampaň

Business platforma Rondo.cz spustila tento týden velkou reklamní kampaň v hodnotě cca 20 miliónů Kč. Bigboardy a další outdoorové plochy, spoty na televizních stanicích skupin TV Nova a Barrandov, rádiích Frekvence 1 a Evropa 2, stejně tak masivní kampaň na internetu pokryjí téměř celou republiku.  

Na kampani se podílí několik agentur. Kreativa a produkce pochází z dílny agentury Proboston, internetová strategie z dílny RobertNěmec.com, plánování a nákup médií zajistila agentura Neo@Ogilvy, public relations podporu pak ASPEN.PR.

Rondo.cz je nová business platforma schopná měnit nákupní chování zákazníků retailových a digitálních společností díky sofistikované mechanice online spotřebitelské hry. Rondo vzniklo v České republice začátkem roku 2017 a ostrý start zažívá právě s nyní spuštěnou kampaní. Je patrné, že se nejedná o běžný věrnostní program, ale o zcela novou platformu, která dokáže komunitu zákazníků zábavnou formou motivovat k častějším nákupům či je odměnit za věrnost. Využitím Rondo.cz firmy získají také zcela nové zákazníky, mohou tedy například uvádět nové produkty na trh, ale také získat více referencí, komentářů a interakcí od spokojených zákazníků.

Z pohledu spotřebitele je Rondo.cz zábavná on-line hra, kde může vyhrát zajímavé ceny třeba již v den samotného nákupu. Už nemusí donekonečna střádat body či slevové kupóny, které může využít za několik měsíců nebo je nakonec nevyužije vůbec. Stačí nakoupit u některého z partnerů Rondo.cz a získat body, tzv. Rondony, které vloží do hry. A ještě v den nákupu může odměněný zákazník vyhrát zajímavé ceny jako jsou nejnovější smartphony, domácí doplňky a spotřebiče, drony, hračky, hodinky či sportovní vybavení a mnoho dalšího. Hodnota a atraktivita výher se bude navíc měsíc od měsíce zvyšovat. 

Načasování spuštění Rondo.cz na začátek roku 2017 souvisí se změnou loterijního zákona, který dříve reguloval spotřebitelské soutěže. Zatímco doposud byly povoleny pouze takové soutěže, v nichž souhrn nepeněžitých výher za jeden kalendářní rok nepřesáhl 200 tisíc korun a hodnota jednotlivé výhry nepřekročila částku 20 tisíc korun, od 1. ledna 2017 již tato omezení neplatí. Nově marketingové soutěže podléhají pouze zákonu o ochraně spotřebitele.